Aynı fikirdeyim her şeyin karşılıksız ve sınırsız olması insan yapısına aykırı zaten. Ben zaten o kavramlara inanmıyorum öldüğümüzde börtü böceğe faydamız olacak kirlettiğimiz dünyamıza tek yararlı vazifemizi yerine getirip gübre olacağız.
Ama cennet varsa da bi süre cehennem de güneşlenerek...